Unul din trei succesuri din topurile din Germania anul trecut au devenit virale inițial pe TikTok, conform platformei.ea noastră”

admin_stiri Reporter
📖 2 minute de citire


TikTok dorește să evidențieze influența sa asupra industriei muzicale, transmite platforma de socializare. În ultimii ani, TikTok a început să analizeze corelația dintre cele mai populare melodii și tendințele virale de pe site-ul său.

Cele mai recente rezultate arată că, în Germania, care reprezintă a patra cea mai mare piață muzicală a lumii, aproximativ o treime dintre piesele care au dominat topurile în 2024 au făcut furori mai întâi pe TikTok. De asemenea, peste 25% dintre piesele din topul german al celor mai vândute single-uri au avut „primul succes” pe această platformă, cu aproximativ 13 zile înainte de a ajunge în topuri, conform analizei TikTok.

Aceasta include atât artiști germani cunoscuți precum Ayliva, Shirin David și Helene Fischer, cât și staruri internaționale precum Miley Cyrus și formația Disturbed, a menționat recent platforma într-un articol pe blogul său în limba germană.

„Calea către multe hituri de top începe pe TikTok”, a declarat platforma deținută de compania ByteDance. Printre exemplele date se numără și piesa de succes a lui Ayliva, „Lieb mich”. „După ce vizualizările și clipurile create de utilizatori au atins apogeul în februarie 2024, melodia a ajuns rapid în topuri și a urcat pe prima poziție în doar o săptămână”, a explicat TikTok.

În plus, platforma a afirmat că peste 50 de melodii din catalogul său au intrat în topul Billboard Global 200 în 2024, multe dintre ele fiind hituri din anii ’80, 2000 și 2010. Printre acestea se numără și piese precum „Ain’t No Sunshine” de Bill Withers și „Linger” de The Cranberries, care și-au celebrat debutul în clasamente după succesul viral pe TikTok.

Un exemplu de succes menționat de TikTok este și piesa „Forever Young” de Alphaville, care a împlinit 40 de ani în 2024. Trupa a beneficiat de atenția comunității TikTok, care a vizionat videoclipul de milioane de ori, l-a integrat în propriile videoclipuri și astfel a readus melodia în topuri, a declarat platforma.

Un sondaj realizat în rândul utilizatorilor TikTok din Germania arată că preferințele muzicale sunt concentrate în special pe anii ’90 (48%), urmat de anii ’80 (41%) și începutul anilor 2000 (41%).



Sursa articol


Warning: Undefined variable $req_name in /var/www/jurnalurban.ro/public_html/wp-content/themes/newsly/comments.php on line 112

Warning: Undefined variable $req_mail in /var/www/jurnalurban.ro/public_html/wp-content/themes/newsly/comments.php on line 112

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.