Ticketmaster se angajează să crească transparența după gestionarea neordonată a vânzărilor pentru concertele Oasisea noastră”


După incidentele cauzate de tarifarea neclare a biletelor pentru concertele Oasis, compania Ticketmaster a promis că va implementa măsuri pentru a asigura o comunicare mai transparentă cu clienții. Reprezentanții firmei s-au angajat joi să ofere informații mai clare despre prețurile biletelor, în urma unei anchete a autorităților britanice de concurență, care s-au arătat preocupați că firma ar fi putut induce în eroare cumpărătorii pentru a-i determina să achiziționeze bilete mai scumpe.

Compania a transmis că, pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor, se va angaja voluntar să clarifice mai bine transparent prețurile și să evite utilizarea informațiilor înșelătoare. De asemenea, Ticketmaster a promis să ofere detalii mai precise despre costuri și să nu folosească mențiuni înșelătoare în promovare.

Reprezentanța autorității de reglementare a explicat că, dacă Ticketmaster nu va respecta aceste angajamente, va fi posibilă aplicarea unor măsuri suplimentare. Totodată, s-a menționat că nu s-au găsit probe care să indice utilizarea unui sistem de tarifare dinamică, în care prețurile să fie ajustate în timp real în funcție de cerere, ceea ce compania a salutat în mod public.

Ancheta a fost inițiată în urma plângerilor conform cărora Ticketmaster ar fi vândut bilete “platină” mai scumpe, fără a oferi beneficii adiționale, și nu i-ar fi informat corect pe cumpărători despre diferențele de preț pentru biletele în picioare, cele mai mari fiind puse în vânzare după epuizarea celor mai ieftine.

Aceste practici au determinat mulți fani să stea lungi perioade în cozi virtuale pentru a cumpăra bilete, doar pentru a descoperi ulterior că prețurile erau mai mari decât se așteptau.



Sursa articol

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *