Test structural finalizat pentru Lotul 2 al Autostrăzii A7 Ploiești-Mizil, pregătit pentru deschidereea noastră”

admin_stiri Reporter
📖 2 minute de citire


Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) pregătește convocarea comisiei de recepție în perioada 13 – 17 octombrie pentru a autoriza circulația pe lotul 2 al Autostrăzii A7 Ploiești – Buzău, segmentul Mizil-Pietroasele, de 28,35 km. Aceasta după ce, luni seara, au fost realizate teste structurale pe podul de la km 38, conform unei postări pe Facebook a CNAIR.

În acea seară, de la ora 19:00, a avut loc testul de încărcare pe prima cale a podului, parte a lotului 2 al autostrăzii, cu scopul de a verifica comportamentul structural al construcției sub sarcini controlate, în conformitate cu standardele tehnice pentru recepție. La momentul acela, pe cealaltă cale, se montau ultimele opt eclise de legătură, urmând apoi testele de încărcare și pe această parte. În plus, urmează efectuarea unor inspecții nedistructive pentru verificarea sudurilor, pentru a certifica integritatea structurilor. Dacă toate testele vor fi conforme, comisia de recepție va fi convocată între 13 și 17 octombrie pentru a autoriza deschiderea circulației, au explicat reprezentanții CNAIR, citați de agenția de știri Agerpres.

După recepție, va fi permis traficul pe A7, de la București până la Spătaru, conectând autostrada cu drumul național 2.

Autostrada Ploiești – Buzău este împărțită în trei secțiuni: Dumbrava – Mizil (21 km), cu o valoare estimată de aproape 1,5 miliarde de lei fără TVA și cu viteza de proiectare de 140 km/h, care include 15 poduri, două noduri rutiere și un centru de întreținere; Mizil – Pietroasele (28,35 km), în valoare de peste 1,2 miliarde de lei fără TVA, cu caracteristici similare; și Pietroasele – Buzău (13,9 km), cu o valoare de peste 1,09 miliarde de lei fără TVA, și cuprinde un pasaj peste cale ferată, două noduri rutiere și șase poduri. Aceasta a fost realizată în cadrul Programului Național de Redresare și Reziliență.

Lucrările pentru lotul 2 au început pe 12 august 2022, iar constructorul desemnat este o asociere între firmele Coni SRL și Trace Group Hold PLC, cu un termen de finalizare estimat la 20 de luni. În total, investiția în acest segment reprezintă o prioritate națională și face parte din Coridorul 3 – București – Regiunea NE (Moldova).



Sursa articol


Warning: Undefined variable $req_name in /var/www/jurnalurban.ro/public_html/wp-content/themes/newsly/comments.php on line 112

Warning: Undefined variable $req_mail in /var/www/jurnalurban.ro/public_html/wp-content/themes/newsly/comments.php on line 112

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.