Sector 3 | Stradă recent deschisă între Șoseaua Industriilor și Drumul Gura Bădicului

O nouă arteră rutieră, care leagă Șoseaua Industriilor de Drumul Gura Bădicului, a fost inaugurată de primarul Sectorului 3, Robert Negoiță. Deschiderea acestei străzi are scopul de a fluidiza traficul în zona Republica și de a reduce aglomerația din cartier.
Primarul a subliniat că modernizarea infrastructurii rutiere este esențială pentru dezvoltarea zonei, menționând: „Este o zonă în plină dezvoltare, unde e nevoie de o comunicare eficientă. La întâlnirile cu locuitorii, se insistă asupra necesității unei astfel de străzi, din cauza traficului intens, care pune în pericol siguranța cetățenilor, mai ales a copiilor. Acest drum va oferi o rută mai simplă și mai sigură pentru șoferi, evitând blocajele în cartier.”
Deși proiectul a fost finalizat, primarul a precizat că nu deține informații exacte despre costurile de construcție. El a mulțumit proprietarilor care au permis realizarea drumului pe proprietate privată, însă a criticat relația dificilă cu Primăria Capitalei. Oficialul a afirmat că documentația de urbanism, depusă de peste trei ani, nu a fost încă aprobată, ceea ce împiedică demararea formală a procesului de expropriere și de transformare în drum public.
„Din cauza lipsei de sprijin din partea Primăriei Municipiului București, continuăm construcția, fiindcă avem o nevoie urgentă de astfel de infrastructură,” a adăugat Robert Negoiță.
Evoluția zonei și problemele infrastructurii au fost numeroase, în special în cazul bulevardului Iuliu Hățieganu. În ciuda promisiunilor că este construit în doar 60 de zile, actuala stare a asfaltului lasă de dorit, fiind plină de porțiuni reparate și petice. La doar un an de la inaugurare, drumul prezintă crăpături, tasări și chiar porțiuni afectate de surpări, iar bunul mers a fost compromis de cheltuieli inutile. Investiția totală a fost de circa 8,8 milioane de lei.
Deși a fost construit pe terenul Sectorului 4, proiectul a fost finanțat de Primăria Sectorului 3, care a refăcut varianta inițială a proiectului aprobate de Primăria Capitalei. Primarul Robert Negoiță a lăudat rapiditatea construcției, dar realitatea dezvăluie o infrastructură defectuoasă, cu trotuare și piste de biciclete crăpate și tasări ale terenului.
Din această investiție publică, rezultatele nu corespund așteptărilor, iar această lucrare a costat bugetul aproape 9 milioane de lei, evidențiind o realizare problematică a infrastructurii rutiere în Capitală.
Sursa articol
Warning: Undefined variable $req_name in /var/www/jurnalurban.ro/public_html/wp-content/themes/newsly/comments.php on line 112
Warning: Undefined variable $req_mail in /var/www/jurnalurban.ro/public_html/wp-content/themes/newsly/comments.php on line 112