Nava „Mirceşti” a început reparatiile în șantierul naval din Galați și devine primul vas care a reluat traficul pe Dunăre între Grindu și Galațiea noastră”

admin_stiri Reporter
📖 2 minute de citire


Nava „Mirceşti”, primul vas care a reluat transportul de pasageri pe Dunăre între satul tulcean Grindu și orașul Galați după incidentul navei „Mogoşoaia”, a fost supusă unor reparații la o firmă specializată din Galați, a confirmat vineri pentru un site de știri Nicolae Chichi, directorul general al companiei Navrom Delta SA.

Construită în anul 1974 la șantierul naval din Giurgiu, nava „Mirceşti” a funcționat ca restaurant pe faleza orașului Galați între 1991 și 1994. După o renovare, a reluat activitatea de transport pentru pasageri pe rutele Galați-Grindu și Galați-Tulcea între 1996 și 1999, când a fost preluată de compania Navrom Delta SA, care de atunci asigură transportul regulat de persoane și mărfuri între Tulcea și zonele din Delta Dunării.

„Am început reparațiile pentru nava Mirceşti. Aceasta este o întreținere necesară conform standardelor europene și sperăm să o reluăm în februarie anul viitor. Se va face doar o verificare tehnică pe șlep”, a explicat Nicolae Chichi.

Modernizarea flotei societății, singura subvenționată de Ministerul Transporturilor și Infrastructurii pentru curse regulate între Tulcea și zonele din rezervație, continuă. În urmă cu aproximativ o lună, a fost readusă în serviciu nava „Maramureș”, recent modernizată.

„Avem aer condiționat și încălzire în sălile pentru pasageri, precum și spații de relaxare în aer liber pentru sezonul cald. Clienții au fost plăcut surprinși de noile condiții. Oamenii apreciază confortul și curățenia și sunt dispuși să păstreze spațiile curate”, a spus comandantul navei „Maramureș”, Mateo Șavlovschi.

Reparațiile capitale ale navei „Maramureș” au durat aproximativ trei ani și au fost efectuate în Portul Tulcea, într-un loc cunoscut localnicilor sub numele de „Siaj”.

Compania Navrom Delta SA deține o flotă de nouă nave și se evidențiază prin faptul că, pe tot cursul Dunării, de la Germania până la vărsarea în Marea Neagră, nu există alt operator cu un parc mai mare de vas,e având o capacitate de transport variind între 20 și 300 de locuri, inclusiv spații speciale pentru transport de mărfuri între 10 și 30 de tone.

De la înființare, în 1999, și până în prezent, compania a transportat peste 3,1 milioane de pasageri și mai mult de 65.000 de tone de mărfuri esențiale.



Sursa articol


Warning: Undefined variable $req_name in /var/www/jurnalurban.ro/public_html/wp-content/themes/newsly/comments.php on line 112

Warning: Undefined variable $req_mail in /var/www/jurnalurban.ro/public_html/wp-content/themes/newsly/comments.php on line 112

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.