Mastercard și Administrația Sectorului 1 semnează un acord de parteneriat pentru a impulsiona digitalizarea serviciilor publice.

Mastercard în parteneriat cu Primăria Sectorului 1 din București a demarat un protocol de cooperare pe termen de patru ani, destinat să promoveze digitalizarea serviciilor publice. Sectorul 1, gazda a peste 215.000 de cetățeni, este cunoscut ca o comunitate urbană vibrantă și extinsă. Prin această inițiativă, se dorește îmbunătățirea modului în care locuitorii interacționează cu administrația locală, folosind soluții tehnologice de ultimă oră. Mastercard va contribui prin dezvoltarea unei infrastructuri digitale avansate și crearea unui ecosistem digital interoperabil pentru a eficientiza procesele administrative.
Colaborarea așteptată va minimiza sarcinile administrative, simplifica procesele operaționale și va îmbunătăți legătura dintre autorități și comunitate. Este estimat că peste 1.200 de angajați din cadrul Primăriei Sectorului 1, inclusiv din direcțiile subordonate și serviciile publice, vor beneficia de instrumente digitale care îi vor ajuta să-și desfășoare mai eficient activitățile, ducând la o ofertă de servicii publice mai rapide și mai transparente. Aceasta, la rândul său, va îmbunătăți calitatea serviciilor publice oferite și va crește nivelul de încredere între cetățeni și autoritățile locale, promovând inclusiv accesul la tehnologie în mod echitabil pentru toate segmentele sociale.
Inițiativa susținută de Mastercard și Primăria Sectorului 1 urmărește trei direcții strategice: digitalizarea administrației publice, adoptarea tehnologiilor inovatoare și stimularea incluziunii și educației digitale și financiare.
Cosmin Vladimirescu, General Manager Mastercard România și Croația, subliniază importanța acestui parteneriat: „Digitalizarea serviciilor publice aduce beneficii reale și imediate oamenilor – mai multă transparență, acces mai facil la serviciile de care au nevoie și reducerea timpului pierdut cu proceduri birocratice. Ne bucurăm să contribuim la acest efort comun și să sprijinim Sectorul 1 în procesul său de transformare digitală, punând la dispoziție expertiza și soluțiile Mastercard în beneficiul întregii comunități.”
Prin această colaborare strategică, Sectorul 1 din București își propune să devină un model de eficiență administrativă, facilitând accesul și interacțiunea cetățenilor cu serviciile publice într-o manieră modernă și îmbunătățită.
Warning: Undefined variable $req_name in /var/www/jurnalurban.ro/public_html/wp-content/themes/newsly/comments.php on line 112
Warning: Undefined variable $req_mail in /var/www/jurnalurban.ro/public_html/wp-content/themes/newsly/comments.php on line 112