La Fântâna își va prezenta soluțiile pentru îmbunătățirea calității apei în cadrul evenimentului FoodService & Hospitality Expo 2025, ce va avea loc între 8 și 10 noiembrie.

Este bine cunoscut faptul că apa – prezența, siguranța, calitatea și accesibilitatea acesteia – influențează aproape totul în jur, de la modul în care trăim până la serviciile de retail și HoReCa, unde apa joacă un rol esențial. În ultimul timp, se confirmă tot mai mult că calitatea apei are impact direct asupra alimentației, băuturilor, odihnei și divertismentului.

Echipa La Fântâna, lider național în furnizarea de servicii și soluții pentru îmbunătățirea și accesibilizarea apei potabile, va fi prezentă la această expoziție internațională, dedicată industriei alimentare, turismului și retailului, cu sute de expozanți și mii de profesioniști participanți.

De obicei, prin comunicările sale, compania evidențiază motivele pentru care este partenerul preferat de orice furnizor de servicii care urmărește o apă mai de calitate. De data aceasta, însă, se va concentra pe prezentarea unor situații reale din domeniile HoReCa și retail, în care serviciile La Fântâna pot aduce beneficii semnificative.

În showroomul companiei, vizitatorii vor putea descoperi și aprofunda soluțiile pentru accesul facil la apă de băut, fie pentru gospodării, birouri sau alte medii. Printre acestea se numără echipamente moderne de filtrare a apei din rețea și dispensere cu bidoane de apă, disponibile pentru acasă sau locul de muncă. Soluțiile propuse sunt avansate tehnologic și adaptabile nevoilor familiei, colegilor sau clienților.

De asemenea, La Fântâna dorește să explice în ce mod poate răspunde nevoilor și provocărilor legate de apă din domeniile retail și HoReCa, oferind soluții inovatoare pentru tratarea apei.

Pentru producătorii și procesatorii de alimente, precum și pentru restaurante, baruri, cafenele, bucătării cu livrare sau centre de catering, compania propune soluții de filtrare, inclusiv sisteme cu osmoză inversă, pentru a asigura o apă de calitate superioară în preparate.

În plus, pentru lanțurile hoteliere, hoteluri, pensiuni și alte unități turistice sau campinguri, se oferă servicii de protecție suplimentară pentru centrale termice, boilere și instalațiile sanitare, contribuind astfel la menținerea unor condiții optime de funcționare.



Sursa articol

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *