Iată o reformulare a titlului: “La cinematograf, un sistem de tarife variabile, similare celor întâlnite la zborurile low-cost. Cinema City aplică acum tarife diferențiate în funcție de locurile din sala de spectacol.”

admin_stiri Reporter
📖 2 minute de citire


Cinema City a implementat o nouă politică tarifară, inspirată de modelul companiilor aeriene low-cost, care introduce prețuri diferențiate pentru locurile în sală. Până acum, toate locurile aveau același preț, cu excepția reducerilor pentru familii, pensionari sau elevi. Acum, compania a introdus trei categorii de locuri: Categoria C, care oferă o reducere de 5 lei, Categoria B, care reprezintă prețul standard, și Categoria A, care presupune o suplimentare de 2 lei.

Locurile din sală sunt semnalizate prin culori diferite atunci când se fac achiziții online, astfel încât cele mai scumpe locuri, din Categoria A, sunt situate în spatele sălii, în timp ce cele mai ieftine locuri, din Categoria C, se află pe rândurile din față.

Compania a păstrat reducerile de preț pentru familiile, pensionarii sau elevii. O simulare a prețurilor a fost realizată pentru filmul Legenda lui Maracuda, programat pentru data de 11 septembrie, în mallul Parklake.

Anul trecut, prețul unui bilet Familie adult la filmul Vaiana 2 era de 28 de lei. În noua politică tarifară, prețul pentru un bilet Familie adult a crescut la 37 de lei, ceea ce reprezintă o majorare de 32%.

În ceea ce privește piața cinematografică din România, numărul spectatorilor a scăzut cu 14% anul trecut, ajungând la 11,22 milioane de spectatori, potrivit datelor Centrului Național al Cinematografiei (CNC). Prețul mediu al unui bilet a crescut la 26 de lei, de la 23,7 lei în 2023.

Încasările totale ale cinematografelor din România au scăzut cu 5% anul trecut, ajungând la 293 de milioane de lei, aproximativ 58,4 milioane de euro. La finele anului trecut, existau 83.085 de locuri în cinema.

Cinema City avea, la finele anului 2024, 28 de cinematografe cu 255 de ecrane și a înregistrat 6,98 milioane de spectatori, o scădere de 17% față de anul 2023. Compania nu și-a publicat bilanțul pentru anul 2024, dar pentru 2023 a raportat o cifră de afaceri de 360 de milioane de lei și un profit de 19,25 milioane de euro.



Sursa articol


Warning: Undefined variable $req_name in /var/www/jurnalurban.ro/public_html/wp-content/themes/newsly/comments.php on line 112

Warning: Undefined variable $req_mail in /var/www/jurnalurban.ro/public_html/wp-content/themes/newsly/comments.php on line 112

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.