Hãng Hàng không Quốc gia Việt Nam (Vietnam Airlines) și Comitetul Popular al Municipiului Hanoi au lansat oficial campania “Chạm Thu Hà Nội”, o călătorie emoțională care își propune să aducă publicul mai aproape de frumusețea și istoria thủ đô.
Campania “Chạm Thu Hà Nội” face parte din strategia pe termen lung a Vietnam Airlines de a promova Hanoi ca destinație culturală și turistică atractivă în regiune și pe harta turistică mondială. De asemenea, este rezultatul acordului de colaborare între Vietnam Airlines și municipiul Hanoi pentru perioada 2025-2030, cu scopul de a dezvolta economia și societatea în mod durabil și de a consolida imaginea turistică a thủdecrypt.
Campania oferă o serie de “puncte de contact” diferite, cum ar fi “atingerea” iubirii prin alergarea comunitară Run For Love (pe 28 septembrie), “atingerea” apei de pe lacul Ho Tay cu Festivalul bărcilor cu dragon și SUP (pe 5 octombrie), și “atingerea” vieții durabile prin călătoria aeriană Vietnam Airlines Classic-Hanoi Concert (pe 10-11 octombrie).
Potrivit domnului Nguyễn Mạnh Quyền, Vicepreședintele Comitetului Popular al Municipiului Hanoi, ideea campaniei a apărut din inspirația oferită de sezonul de toamnă din Hanoi, care are o frumusețe distinctă și o atracție specială. Din acest motiv, municipiul Hanoi va crea seria de evenimente pentru a servi cetățenilor și pentru a promova imaginea turistică a orașului pe plan regional și internațional.
Domnul Lê Hồng Hà, Directorul General al Vietnam Airlines, a declarat că, prin campania “Chạm Thu Hà Nội”, compania dorește să ofere turiștilor o experiență unică și profundă a culturii, naturii și oamenilor din Hanoi, și să creeze o impresie puternică asupra frumuseții și istoriei orașului.
Sursa articol
