Două decenii de activitate în retail-ul românesc: Kaufland, exemplu de experiență și adaptabilitateea noastră”

admin_stiri Reporter
📖 3 minute de citire


Kaufland România sărbătorește 20 de ani de activitate pe piața locală, perioadă în care a investit peste 15,6 miliarde de lei în economia națională, contribuind cu mai mult de 6,3 miliarde de lei la bugetul de stat doar în ultimul deceniu. Cu o rețea de peste 190 de magazine și 18.000 de angajați, compania este unul dintre cei mai mari angajatori privați și un actor important în sectorul de retail alimentar.

În perioada 2015-2024, taxele și contribuțiile legate de salarii au însumat în medie 220 milioane de euro anual, iar impozitele plătite de angajatori au fost de aproximativ 94 milioane de euro pe an. Astfel, retailerul contribuie în fiecare an cu circa 314 milioane de euro la bugetul de stat doar din taxele asociate salariilor angajaților.

Conform unui studiu realizat de o companie de cercetare de piață, peste 90% dintre români recunosc brandul Kaufland și îl asociază cu stabilitate, prețuri corecte și implicare în comunitate. Diversitatea sortimentelor, promoțiile săptămânale și inițiativele de responsabilitate socială sunt cele mai apreciate de consumatori.

„Mai presus de cifre, această aniversare este despre oamenii alături de care am crescut – clienți, angajați, parteneri și comunități. În cei 20 de ani, am învățat că succesul unui business se bazează pe încredere, colaborare și implicare. Angajamentul nostru pentru România rămâne ferm: vom continua să investim, să creăm locuri de muncă, să devenim mai buni și să fim un partener de încredere pentru fiecare român”, a declarat Marco Hößl, Director General al Kaufland România și Republica Moldova.

De la intrarea pe piață, Kaufland a avut un rol activ în sprijinirea comunităților locale, susținând anual peste 100 de proiecte din domenii precum mediu, implicare socială, educație, cultură, sport și sănătate. Între 2016 și 2024, compania a investit peste 3,36 miliarde de lei în aceste inițiative, care au beneficiat peste 14 milioane de persoane.

Cu ocazia celor 20 de ani, Kaufland a lansat caravana Bucurie în Mișcare în 20 de orașe din țară, transformând parcările magazinelelor în spații dedicate activităților sportive și sănătoase. Participanții se pot bucura de activități distractive, precum banda de alergare cu autopropulsie, cu provocări de viteză și premii instant, un joc de atenție și reacție cu LED-uri, menit să antreneze concentrarea și viteză, precum și de cupoane de reducere pentru cardul Kaufland.

De asemenea, compania continuă să își întărească angajamentul ecologic, investind semnificativ în inițiative de sustenabilitate.



Sursa articol


Warning: Undefined variable $req_name in /var/www/jurnalurban.ro/public_html/wp-content/themes/newsly/comments.php on line 112

Warning: Undefined variable $req_mail in /var/www/jurnalurban.ro/public_html/wp-content/themes/newsly/comments.php on line 112

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.