ANPIS anunță peste 15.000 de solicitări în șapte zile la call-center pentru informații despre tichetele de energie / Ministrul: „Echipele noastre răspund zilnic la mii de întrebări din întreaga țară”ea noastră”

Call-center-ul Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială a înregistrat, în cursul unei săptămâni, peste 15.000 de apeluri din partea cetățenilor interesați de tichetele de energie, conform declarației ministrului Muncii, Florin Manole, făcută într-o postare pe rețelele sociale.
Ministrul a vizitat centrul de telefonie al ANPIS și le-a adus mulțumiri angajaților pentru munca depusă.
„Am fost la call-center-ul ANPIS, unde colegii noștri răspund zilnic la mii de întrebări venite de la oameni din întreaga țară. Le mulțumesc pentru efort, pentru răbdare și pentru profesionalism. Îi încurajez pe toți cetățenii eligibili să aplice pentru tichetele de energie”, a scris Florin Manole sâmbătă pe rețelele de socializare.
Conform datelor oficiale, în aceeași săptămână au fost înregistrate 15.117 apeluri, dintre care 90% au fost rezolvate direct de către operatori.
Warning: Undefined variable $req_name in /var/www/jurnalurban.ro/public_html/wp-content/themes/newsly/comments.php on line 112
Warning: Undefined variable $req_mail in /var/www/jurnalurban.ro/public_html/wp-content/themes/newsly/comments.php on line 112