Noul stadion Spotify Camp Nou, o revenire în viitor pentru FC Barcelona. După aproape un an de la prima dată stabilită de club pentru redeschiderea stadionului, suporterii FC Barcelona se pot bucura în sfârșit de întoarcerea la “casa” lor. Deși stadionul va fi redeschis cu o capacitate redusă, de aproximativ 45.401 de spectatori, evenimentul marchează o nouă eră pentru club.

Stadionul a suferit o transformare majoră, care a presupus o investiție de peste 1,4 miliarde de euro. Proiectul a fost finanțat de o serie de investitori internaționali, printre care și băncile de investiții Goldman Sachs și JP Morgan.

Noul stadion va avea o capacitate de peste 104.000 de spectatori și va fi dotat cu o acoperiș integrală, care va funcționa ca o roată de bicicletă pusă în poziție orizontală. Acoperișul va fi instalat pe o bază care se va ridica la doi metri deasupra celei de-a treia tribune.

Revenirea la stadionul Spotify Camp Nou va aduce un impact financiar semnificativ pentru FC Barcelona, care se așteaptă la venituri anuale de peste 346 de milioane de euro. Acest lucru va ajuta clubul să-și plătească datoria și să-și consolideze poziția financiară.

În ceea ce privește proiectul Espai Barça, acesta a fost materializat prin reconfigurarea celei de-a treia tribune, care va avea o capacitate mai mare și va oferi o experiență mai bună pentru suporteri. Lucrările la stadion vor continua în paralel cu desfășurarea meciurilor, astfel încât să se asigure o redeschidere progresivă a arenei.

În cele din urmă, noul stadion Spotify Camp Nou va fi nu numai o arenă de fotbal, ci și un simbol al viitorului și al ambiției clubului FC Barcelona. Cu o capacitate de peste 104.000 de spectatori, va fi unul dintre cele mai mari stadioane din Europa și va găzdui evenimente importante, inclusiv meciuri ale Ligii Campionilor.



Sursa articol

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *