Ines Crețu, inspector școlar: Matematica nu se rezumă doar la calcule și ecuații, ci înseamnă mai ales înțelepciune; învățarea remedială nu implică întotdeauna mai mult, ci abordări diferiteea noastră”


Ines Crețu, inspector pentru disciplina matematică în cadrul Inspectoratului Școlar Județean Iași, afirmă că matematica nu se limitează la calcule, ecuații sau algoritmi, ci este, în principal, despre înțelegere. Ea a menționat că învățarea remedială nu înseamnă neapărat suplimentarea volumului de informații, ci o abordare diferită. Acest proces nu implică și repetarea acelorași conținuturi sau metode de predare.

Întrebată dacă elevii vor ajunge să aprecieze mai mult matematica, inspectorul a răspuns că, adesea, disciplina aceasta poate fi percepută ca fiind dificilă pentru mulți elevi. În legătură cu elevii care învață doar după șabloane, ea a explicat: „să știți că un profesor de matematică tocmai asta face, încearcă să iasă din șabloane. Ca profesor de matematică îmi place să cred că nu îi încorsetez cu șabloane.”



Sursa articol

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *